Mit szeretnék???

„ Úgy élni, hogy van kihez hazamenni, van, aki átölel, megsimogat, szeret, vagy csak egyszerűen ott van mellettem.

Van, kihez odabújni, biztonságot adni, és kapni.

Van, akitől lehet csókot lopni, és belemerülni az ölelésébe, és elhinni, hogy ez mindörökké tart.

Hogy amikor kinyitom a szemem, mellettem szuszog, és ágyba vihetem a kávét, és ágyba hozhatja a reggelit.

És, amikor napközben szorgos teendőim között rá gondolok, akkor melegség öntse el a szívem. Hogy váratlanul jöjjön egy üzenet, vagy akár száz, hogy: Szeretlek.

Legyen, aki felvidít, ha szomorú vagyok, és átöleljen, ha félek!

Aki letörli a könnyeimet, és csókjaival felitatja. Napsütést hozzon a szívembe, és ragyogja be azt csupán azzal, ahogy rám néz.

Aki velem együtt nevet az életen, és örül az örömömnek. Akivel néha bolonddá válhatok, és szárnyalhatok az egekig.

Amikor megfogja a kezem, érezzem az erőt belőle, és amikor megsimogatja az arcom, minden arcizmom mosolyogjon. Amikor csak véletlen megérint, fusson végig rajtam az édes borzongás.

Szeretném, hogy a fellobbanó vágyakat ne elnyomi kelljen, hanem megélni. Nyugodt szívvel odaadhassam magam a buja vágyaknak, és az érzékiségnek. Hogy ne legyenek tabu témák.

Akinek elmondhatom, hogy mire vágyom, és figyelemmel meghallgat.

Aki hisz, és bízik bennem, és csak engem akar.

Akire fel tudok nézni, mert éli a Férfit!

Olyan jó lenne, ha meglátná bennem a Nőt, és amíg együtt vagyunk, ezt értékelné. Aki mellett önmagamat adhatom, és inspirálnánk egymást az idők végezetéig.

Aki engedné, hogy szeressem, és ő is szeretne engem.

Ha a barátom, szerelmem, társam, partnerem, leendő gyermekeim apja lenne.

Jó lenne, ha velem akarna megöregedni…

Azt szeretném, ha mindez ez egy Férfiban lenne benne!!!

Ezt szeretném!”

Dézsi Aranka mediátor, lélektréner 06-70-332-6136

www.aranylelek74.blog.hu

https://www.facebook.com/aranylelek/

Amennyiben tetszett a cikk, köszönöm, ha megosztod ismerőseiddel!