Az özvegy nő, és az újrakezdés

Amikor a megözvegyült nő nem tud új kapcsolatot létrehozni, mert annyira hűséges akar lenni az elhunyt szerelemhez..

Nehéz években meghatározni, hogy mikor jön el az az idő, amikor újra kapcsolatot szeretne teremteni az itt maradt, de egyszer eljön.

Amikor már nagyon nehéz egyedül élni, egyedül aludni, egyedül enni, és valójában csak a gyásszal élni.

 

Láttam olyan hölgyet, akinek sikerült egy évvel a veszteség után új kapcsolatra szert tenni, és működik. Viszont láttam olyat is, aki tíz év után se tudott felül kerekedni a gyászon. Élte a mindennapjait, fogadta a próbálkozásokat, de valami mindig megakasztotta a folyamat kibontakozását. Ez pedig az elköteleződés a fájdalom mellett. Amikor rájött a hölgy, hogy a múltban él, akkor megfogalmazott egy levelet az elhunythoz.

              „Kedvesem, hozzád szólok!

Nem tudtam szerelmes lenni senkibe, mióta elmentél. De ezt te is látod. Eltelt tíz év. Tíz hosszú éve az életem csak egy rettenet. Nem találom a helyem, és hiába voltak kapcsolataim, egyik sem volt értékes. Vagy téged kerestelek másban, vagy csak a testem adtam pillanatnyi örömért, ami jobbnak tűnt a semmitől. De ettől csak megalázottan éreztem magam, vagy én használtam ki a férfit. Közben a lelkem megkötött, sziklaszilárddá vált. Olyan nehezen nyílik, és fél, hogy az már fáj. Kérlek Téged kedvesem, engedjük el egymást most már! Tudod, hogy az emléked mindig bennem él, de nem tudok így élni tovább. Nem akarom tolni az időt magam előtt, és várni a boldogságra. Családot akarok, olyan férfit, aki szeret, és figyel rám, aki gondoskodik rólam, és a közös gyermekünkről.

Veled szívesen alapítottam volna családot, de itt hagytál. Nincs mit tenni, ebben az életben már nem fog összejönni. Engedned kell, és engednem kell magamnak, hogy szerethessenek, és merjek újra szeretni. Azt akarom, hogy támogass abban, hogy ne csak megalkudjak magammal, azért, hogy boldog lehessek, hanem valódi érzések törjenek fel bennem. Kérlek, hogy álmomban beszéljünk, és emlékezzek rád! Így legyen! Szeretettel…”

Sokszor működik az a technika, hogy kiírjuk magunkból, vagy kibeszéljük. Egy a lényeg, hogy igyekezzünk megszabadulni a körbe-körbe járó gondolatoktól, mert azok csak negatív spirált tudnak képezni.

Egy ilyen pár sor megfogalmazása, pedig tele van érzelemmel. A  düh, a fájdalom, a magány, az elkeseredés, a remény keverékével.

De mindenképp energiával. Amint ezek a pusztító energiáknak megálljt parancsolunk, onnan van lehetőség elindulni a gyógyulás útján…

 

A fent említett hölgy tíz évet várt…Azt hiszem, ez más több, mint elég.

Jobb korábban, mint később. Szabadulj meg a benned lévő fájdalomtól, írd le, égesd el, ordítsd ki magadból…bármi, csak szabadulj tőle!

Ha nem megy, csomagold bele egy kis dobozba, állj ki a piacra és add el! Ha kérdezik, mi van a dobozban?

A fájdalmam, a dühöm, a ragaszkodásom.... 

Nézd meg, kinek kell!!! Senkinek???

Akkor te miért tartanál meg olyan dolgot, ami senkinek nem kell??...

 

Dézsi Aranka mediátor, lélektréner

06703326136

Aranylélek

Aranylélek közösség

Amennyiben tetszett a cikk, köszönöm, ha megosztod ismerőseiddel!

Címlap

http://noivilag.hu/cikkek/az-ozvegy-no-es-az-ujrakezdes-nem-kell-egyedul-maradnod-orokre