Bemutatkozás

Üdvözöllek! Szia!

A következő időszakban tegező formátumban írok Neked, mert szeretném, hogy neked szóljon. Régóta ( több, mint tíz éve ) foglalkozom az írás gondolatával, így saját magamnak naplót vezettem. Nagyon hálás vagyok magamnak, hogy erre nem voltam rest, mert most el kezdtem begépelni folyamatosan. Miközben gépelgettem, rengeteg felismerés született meg bennem. Ezeket a momentumokat osztom meg veled, mert találhatsz te is hasznosat, ami pont passzol, esetleg erőt ad az aktuális életedhez. Szeretnék majd olyan történeteket leírni, ami rólam szól, és ami a környezetemben történt. Minden esetben álneveket fogok használni, így tisztességes. Az eddigi életem saját magam, és a környezetem fejlődéséről szólt, remélem ebbe most be tudsz kapcsolódni te is. Egyenlőre ennyit, és menet közben egyre több minden napvilágot lát:)