Szárnyalás

Amikor borús a hangulatod, és semmihez sincs kedved. Tudod, hogy össze kellene szedni magad, mert ez így nem lesz jó. Tudod, hogy csak elindulni nehéz, és belül érzed, hogy merre kellene menni, mit kellene csinálni...

Onnan tudod, hogy melyik a helyes irány, hogy, ha rá gondolsz érzed a bizsergést, vagy a melegséget a szívedben. Biztos voltál már ilyen helyzetben!

Nekem is volt ilyen időszakom, amikor nagyon szerettem volna szárnyalni, de valami miatt nem ment. Akkor elgondolkoztam, hogy miért nem azt tettem, amit éreztem, hogy tennem kellene. Amikor tudtam, hogy melyik munkámat kellene erősíteni, és mégse abba az irányba indultam el. Az élet, és az idő pedig visszaigazolta, hogy jó lett volna a megérzésre hallgatni.

Mert a lélek mindig tudja mi a helyes irány, és mégis az agy hajlamos felülírni, az ego eltéríthet a valódi utunktól.

De miért? Csupán a tapasztalás miatt? Az nem lehet, mert nem hiszem, hogy azért születtünk le a Földre, hogy csak kínlódjunk, és ezáltal fejlődjünk.

Inkább hiszem azt, hogy azért jöttünk, hogy kiteljesedjünk, és megtapasztaljunk minden földi jóságot, boldogságot, amit lélektestben nem tudunk.

Önmagában a lélek nem tud érinteni, nem tud csókolni, gyermeket, szerelmet, szülőt átölelni, nem tud gyönyörű helyeket látni, nevetni, és könnyeket ejteni…

Tehát, ha valóban szárnyalni szeretnénk életünk tengerén, akkor hallgassunk a lelkünkre, és az ego hozzásegít a dualista élet megvalósítására. De ne essünk a csapdájába, mert akkor felborul az egyensúly az élet, és az ÉLET között. Jó szárnyalást!:)

Dézsi Aranka mediátor, lélektréner 06-70-332-6136

www.aranylelek74.blog.hu

https://www.facebook.com/aranylelek/ 

Ha tetszett a cikk, köszönöm, ha megosztod ismerőseiddel!