Futás (Csapó 2.)

A tegnap elkezdett futás terápiámra reagáltak a barátaim, és nagy elánnal sikerül  még találni egy pár futással kapcsolatos félelmet. Például : mi van, ha rosszul leszek, mert nem bírom. Ki mit szól, ki nevet ki, mert túlsúlyos vagyok? Kivel találkozom haza felé csapzottan, izzadtan, kipirulva? Mi van, ha nem tudok folyamatosan járni, abba hagyom, az kudarc? Vagy az a kudarc, ha meg se próbálom?

Második nap is voltam, futni, az eredmény, hogy vizes borogatással fekszem az ágyon, mert nehezen tudok lábra állni. Tegnap megcsúsztam, és a csípőm meghúzódott, amire ma nem kellett volna ráfutni. Jelenleg a bal sarkamra nem tudok rá állni, és járás közben nem őszinte a mosolyom.

Bal oldal a női oldalam, és nehezen tudok előre haladni, ez vissza tükrözi a jelenlegi életemet is...

Tanulságos. Még ma sem tartok ott, hogy megszerettem volna, viszont hazafelé mosolyogtam mindenkire, mert jó hangulatom lett...De az biztos, hogy erőből nem fog menni, mi van, ha először fejben teszek rendet ezzel kapcsolatban? Ha feltárjuk az összes félelmet a futással kapcsolatban, akkor van esély arra, hogy a kiürült részt a lelkünkben pozitív élményekkel töltsünk meg.

Írj kommentbe, hogy neked milyen félszeid vannak ezzel kapcsolatban, hátha másnak is segítség lehet!!