Jaj úgy élvezném, és a strandot...!

Ígértem, hogy írok az ismerkedés lehetőségeiről, és mély bugyrairól továbbra is.

Nos, a helyi strandot választottam következő helyszínnek, arra gondoltam, hogy jöjjön a majdnem meztelen valóság… Hiszen ez az a hely, ahol csak a bátrak mutatkoznak meg, mert ugye nem tudunk takargatni semmit. Ez a tuti! Felvállalom magam, nem rejtőzök haszontalan ruhák mögé…

Vasárnapi napra esett a választás, mert akkor délután, már a szombati buli fáradalmait is kipihenték a pasik, és jönnek kiereszteni a gőzt. Vagyis elméletben.

Úsztam egy pár száz métert, mégiscsak látszódjon, hogy milyen sportos vagyok, és mennyire megy ez nekem, de azért valljuk be őszintén, küzdöttem, mint malac a jégen, vagyis a vízben…

Kisportolva magamat, végtelen elégedettséggel átsétáltam a fincsi meleg vízbe, ahol jól látható helyen elterültem, és vártam, nézelődtem, és vártam. Hogy mire? Hát arra, hogy akár egyetlen pasi is arra vetemedik, hogy megszólítson, vagy valami.

Belelazultam ebbe az állapotba, és behunyt szemmel pihengettem tovább. De gyorsan észbe kaptam, hogy akkor mi lesz az esetleges szemkontaktussal? Nem lehetek ilyen balga…

És igen! Sikerélmény, az úszómester rám nézett, bár lehet, hogy csak azért, mert azt hitte elájultam a meleg vízben???

Meguntam ezt a várakozást, és gondoltam kilibbenek a medencéből, és megmutatom habtestemet a felhozatalnak. Nem is értem, hogy hol vannak a cápák? Csak lusta busák áztatták magukat…

Bementem szaunázni, hiszen milyen romantikus vörös, és izzadó fejjel, smink nélkül bárkivel elindulni az ismerkedés útján. A gondolat is halott volt már, mikor kitaláltam…

Szumma szummárum, volt egy kellemes, lazulós délutánom, és ismét konstatálhattam, hogy a kutya nem oda van elásva.

Cuki kis lefröcsköllek véletlenül, vagy „egyedül jöttél ki”, vagy „iszunk egy bambit” kezdetű kontaktra is vevő lettem volna vasárnapi feelingben…

 

Sebaj! Jöhet a következő ötlet!!!

Dézsi Aranka mediátor, lélektréner 06703326136

www.aranylelek74.blog.hu

https://www.facebook.com/aranylelek/

Amennyiben tetszett a cikk, köszönöm, ha megosztod ismerőseiddel!