Mitől szép a NŐ?

Elsősorban, hogy nőnek érzi magát, és ezt sugározza. De mitől érezhetjük ezt a szürke hétköznapokban?  Hiszen annyi "szép" nőt láthatunk megszerkesztve a címlapokon!

Találkoztunk már olyan babaarcú bombanővel, aki külsőre gyönyörű volt, mindaddig, amíg meg nem szólalt? Akkor hol az igazság? Biztosan te is tapasztaltad már, hogy lelkiállapotodtól függően egyik nap szépnek, másik nap kifejezetten csúnyának, öregnek, kövérnek, ráncosnak láttad magad. Ilyenkor kinek hinnéd el, hogy te a valóságban szép vagy?

Én is akkor érzem magamat szépnek, ha rendben van a lelkem, szeretem, tisztelem, és elfogadom magamat, és az életemet. De, ha diszharmóniában vagyok magammal, akkor csak időzített bomba a testképzavar., ami egyenlő a görbe tükörrel.

Ilyenkor mi következik? Napokra magam alá tudok kerülni, slamposabban kezdek el öltözködni,hogy ne látszódjanak a plusz kilók, vagy elkezdek koplalni,és kínozni magam, hogy szép lehessek, magamra kenem a szépséggyár által kínált csodaszereket.

Ennél viszont van súlyosabb lépés is, amikor elkezdi valaki a testi átszabatást. Egyik részét nagyobbra, másikat kisebbre, harmadikat egyenesebbre műtteti stb.

Közben pedig ennél egyszerűbb a megoldás.Elkezdek úgy élni, hogy nem akarok senkinek megfelelni, nem akarok azért lefogyni, hogy tetszek a páromnak, vagy a munkahelyen irigykedjenek.Csakis magamért vagyok hajlandó tenni, és ez ettől válhat tartóssá. Vállalom magamat, az életemet, így lesz tartásom, és ha van tartásom, van kisugárzásom. Büszke vagyok az elért eredményeimre, és tanulok a hibáimból, objektíven látom magam.

Mi lenne, ha elhinnénk, hogy a szépség is egy választás? Mi történhet, ha azt választod, hogy szereted magad?

Valahol hallottam, hogy a nő, olyan, mint a jó bor. Minél érettebb, annál jobb. A kor előrehaladtával el kell fogadnunk, hogy a testünk is öregszik, és egyre nagyobb teret, értelmet nyer a belső szépség értéke, természetesen a megfelelő ápoltság mellett.

Hölgyeim, amint eldöntjük, hogy szépek vagyunk, szeretjük magunkat, akkor megjelenhet olyan férfi is, aki minket szépnek lát, mert ezt sugározzuk ki, ezt tükrözi a szemünk csillogása. Amint magamnak szép vagyok, szépnek lát a környeztetem is.

Dézsi Aranka mediátor, lélektréner 06-70-332-6136

www.aranylelek74.blog.hu

https://www.facebook.com/aranylelek/ 

Amennyiben tetszett a cikk, köszönöm, ha megosztod ismerőseiddel!