Intim zóna (18+) egy ismeretlen naplójából...

"Időbe tellett kijutni, kicsit eltévedtünk, én mentem elöl autóval, mert nálam volt térkép. Nyomtam neki egy gázt, de egyszer csak véget ért az út, és fogalmunk se volt merre vagyunk fejjel. A telefonba mondtam neki, hogy imádom, amikor mögöttem van, szeretem ezt a pózt...

Már alig vártam, hogy megérkezzünk a szerelmi légyottunk helyszínére. Közben a kukoricaföldön át egy elhagyatott helyre,  érkeztünk meg. Csak a házigazdák voltak, így tudtak nekünk szállást adni.Nagyon kedves vendéglátók voltak, saját ételükből megkínáltak bennünket. Jobbat nem is kívánhattunk volna, olyan romantikus volt. Megvacsoráztunk, közben a háziak lent nézték a focit. Amikor mentünk fel a szobába, szóltak, hogy szóljunk, ha hangosak lennének szurkolás közben. A kedvesem pedig visszaszólt, hogy ők is szóljanak, ha mi lennénk hangosak. :) 

Zuhanyozás után egyből egymásnak estünk. Megőrülök, ahogyan csókol! Olyan bizsergés járja át a testem, hogy az utánozhatatlan az érzés. Az volt a fantasztikus a mi szeretkezésünkben, hogy mindvégig egymásba olvadtunk, és minimum egy órán keresztül élveztünk minden egyes pillanatot. Imádjuk egymás testét, és a csókjából világosan kiderül, hogy nem csak a testemet szereti, hanem a lelkünk is összeforr

Ahogy egymásnak estünk először ő akart engem a csúcsok csúcsára eljuttatni, és nyelvével végig szántotta a testemet, amíg a legforróbb helyre megérkezett, és játszott velem. Utána a kezével simogatta a legérzékenyebb részét a nőiességemnek, és simogatás, és csókolgatás közben megérkeztem a gyönyör kapujához, és remegő testtel átléptette velem a küszöböt. 

Az ő édes ujjait az én jáde kapum bejáratától a bensőmig simogatta ki, és be, végtelen érzékenységgel.  Ezután gyönyörű formájú jáde botját belém helyezte, hevesen, és onnan elindult a bujálkodás. Amikor éreztük már, hogy ő következik , megkérdeztem, hogyan szeretne szállni. Azt szerette volna, hogy legyen rajtam, mert imádja látni a testem ahogyan belém hatol, és uralkodhat rajtam. Felszabadultunk…

Kellemes, és bizsergető érzés volt átélni vele ezt a magaslatot. Utána a  paplan alá bebújva, és átölelkezve csak úgy lenni... Imádkoztam Istenhez, hogy adathasson meg nekem, és nekünk még ilyen lehetőségek. Élhessük át azokat a gyönyöröket, amelyeket megélhettünk most. 

Egymás karjában feküdve, beszélgetve jó éjszakát kívántunk egymásnak. Mire ő úgy döntött, hogy  a másik oldalon tud aludni. Ezért átmászott rajtam, ahogy fölém ért, rám feküdt, elkezdett édesen csókolgatni. Ezt egyre hevesebben tette, közben a combomnál éreztem, hogy megkeményedik a férfiassága. Erre az ingerre a mellbimbóim az égnek meredtek.  Nincs menekvés / nem mintha menekülni akart volna valaki/. Ismét gyönyör övezetbe léptünk.

Folyamatos pozícióváltásokkal tettük még izgalmasabbá az izgalmast. Amikor én voltam felül, puszilgattam a nyakát, vállát, ujjacskáit, és egy hirtelen ötlettől vezérelve a középső ujjával elkezdtem játszani, mintha a nem i szervét vettem volna a számba... Folyamatosan úgy szeretkeztünk, hogy a kezét az enyémbe kulcsolta, így jelképezve a kötődést. 

Kisvártatva a bal fülébe súgtam: nagyon szeretlek téged! Olyan jó volt, hogy kimondhattam, teljesen felszabadultam. Nagyon szeretem, amikor a hátam mögött van, és átkarol, mert akkor érzem a szeretetét, és azt, hogy gondtalan, védelmet igénylő nő vagyok. Elernyedve odabújtam mellé, a  meztelen testünk összeért, egymás ölelésébe álomba szenderültünk..."

Dézsi Aranka mediátor, lélektréner 06-70-332-6136

www.aranylelek74.blog.hu

https://www.facebook.com/aranylelek/

 

Amennyiben tetszett a cikk, köszönöm, ha megosztod ismerőseiddel!