Célozgatunk?!

Tervezünk, álmodunk, célokat tűzünk ki. Némelyik összejön, és vannak, amik nem. 

Azon gondolkoztam, hogy mi lehet az oka, melyik cél sikerül, és melyik nem? Mi vagy ki dönti ezt el? 

Karma, sors, meg van írva előre? A kudarc is? Alátámasztható válaszra nem találtam magamban. Amit viszont mi meg tudunk tenni a cél érdekében, azt tegyük meg.

Elsősorban jó célokat tűzünk e ki? Jól fogalmazzuk meg őket? Mennyire reálisak? Mennyire hisszük el, hogy beteljesülhet? Mit vagyunk hajlandóak érte tenni? 

Mennyire vagyunk befogadóak? Ez legalább annyira fontos, mint a kiindulópont, a jó tervezés. Hiszen látok olyan embereket, akik tudnak teremteni, mert rendelkeznek azzal az igénnyel, és elég erős hozzá a teremtő energiájuk, viszont, amikor megkapnák, legtöbb esetben elrontják. Vagyis elérkeznek a kapuig, nyitva van az ajtó, de nem tudnak belépni, mert tudnak befogadni. Azért nem tudnak befogadni, mert nem hiszik el, hogy megérdemlik. Megint eljutottunk az önbecsülés hiányához. 

Több film is szól a gondolat teremtő erejéről, hogy csak képzeld el, és megvalósul. ( Pl. Titok című film ) Részben igazat kell, hogy adjak, de csak részben. Mert egy fontos dologról nem beszélnek, hogy a gondolat mellé érzelmeket is kellene társítani. Ez az együttes hatás adja az esélyt a beteljesülésre. Például, ha arra gondolunk, hogy akarok egy új autót. Az még kevés. Menj el egy szalonba, és ülj bele, próbáld ki, érezd át, hogy milyen benne ülni, és suhanni vele!

Körülbelül öt évvel ezelőtt ültem egy Sikerkód nevezetű tanfolyamon, és a célok meghatározásáról volt szó. Libabőrös voltam, ahogy hallgattam, mert előtte két évvel már ezt a technikát használtam ( használtuk barátnőmmel ), és oktattam.

Milyen érdekes a kollektív tudat, minden információ megtalálható benne, bárki számára elérhető. Olyan érzés, mint amikor van egy vállalkozási ötleted, nem említed senkinek, és egyszer csak azt veszed észre, hogy valaki megvalósította. Lehívta előtted az információt.

Úgy döntöttem, hogy megosztom veled azt a technikát, amit használhatsz a célok kialakításánál. Több életterületet fogok érinteni egyesével. Ezeket megtalálod majd az oldalamon, és bármikor előveheted.

A tervezést érdemes leírni, az még plusz energiát ad a témának, vagy képeket is ragaszthatsz egy füzetbe, ami segít vizualizálni. Én diavetítést szoktam belőle csinálni, ami időigényes, de beleég a retinámba alkotás közben:) Bármilyen kreatív megoldás, megoldás. Lerajzolhatod, verssé formálhatod, csak tégy bele energiát!

Olyan célt tűzz ki, ami ha most ott lenne előtted, akkor tudnál élni vele, tudnád élvezni!

Miután megtervezted, amit szeretnél, kitűzted a célt, utána CSELEKEDJ!

Dézsi Aranka mediátor, lélektréner 06-70-332-6136

www.aranylelek74.blog.hu

https://www.facebook.com/aranylelek/

 

Amennyiben tetszett a cikk, köszönöm, ha megosztod ismerőseiddel!