Mert takarítani jó!

Na ezt meg ki találta ki? Fogalmam sincs, de igazat kell, hogy adjak neki. Érezted már azt egy nagytakarítás után, hogy sokkal jobban érzed magad?

A minap kipakoltam a konyhaszekrényből minden edényt, lesúroltam a csempét, a hűtőt, a kukát, mindent. Olyan csillogás lett, hogy a légy elcsúszott volna meglepődöttségében.. Olyan érzés volt utána, mintha életem egy részében rend lenne.

Feng shui szerint a tudás területén tettem rendet, és így adtam magamnak esélyt új lehetőség megteremtődésére. Kiselejteztem a nem használatos üvegeket, lejárt szavatosságú krémeket, gyógyszereket. Csináltam helyet az újnak.

Költöztél már? Volt akkor olyan felismerésed, hogy ezt a rengeteg kacatot, hogy sikerült felhalmozni? Nos kifinomult érzékünk van a gyűjtögetésre, és a legszebb, hogy nem vesszük észre.

Éjszaka, amikor hazajöttem egy rendezvényről, benéztem az összes szekrénybe, és örömmel töltött el a rend.

Milyen jó érzés, amikor kitakarítod az autód, és friss illatú? Amikor kisúrolod a kádat, és tisztaság illat terjed a lakásban? Mennyivel jobb a közérzeted?

Mi lenne, ha magunkat is kisúrolnánk belülről néha, nagytakarítást rendeznénk? Fizikailag hogyan? Szuper tisztító kúrákat lehet már csinálni pl. májra, nyirokrendszerre, vesére stb. Segíthetnek a gyógynövények, és az erre szakosodott tanácsadók :)

De mi a legelemibb tisztító szerünk? Igen, a VÍZ! Igyál sokat, vagy annál is többet. Légy igényes magadra, és mosakodj meg belülről. Mi történhet, ha kipróbálod? A legrosszabb, hogy jobban érzed magad!!! Egyszer egy kedves gyógynövényes bácsi azt mondta nekem, hogy a sáros gumicsizmát sem lehet egy pohár vízzel lemosni, oda több kell, hogy tiszta legyen! Tehát igyál bőven! Vizet..

Ha úgy érzed zűrzavar van benned, és egyenesbe szeretnéd hozni magad, akkor kezd az alapoknál, tisztítsd meg magad, és a környezeted, bármelyikkel kezdheted, mert mindenképp hatással leszel magadra. Mert takarítani jó! :)

Dézsi Aranka mediátor, lélektréner 06-70-332-6136

www.aranylelek74.blog.hu

https://www.facebook.com/aranylelek/ 

Ha tetszett a cikk, köszönöm, ha megosztod ismerőseiddel!